7 saker du inte viste om mig!

Vissa av er kanske viste vissa saker.. Men skit it ;)

Har aldri strulat och vill nt ^^

♥ Jag har anstängsninsastma (?)

♥ Jag har släkt i Israel och Singapore!

♥ Jag bytte till IES frivilligt!

♥ Innan ja började på Myrsjö gick ja på Nybacka!

♥ När ja va mindre var jag beroände av Winx Club!

♥ Jag är HELT JÄVLA beroände av yakult (me äpple smak) som BARA finns att köpa i SINGAPORE!

(kommer nt på mer^^, vill ni veta ngt mer skriv en komentar :*<3)

yakult_apple_flavour.jpg image by solidghost_2012
SERRI SÅ JÄVLA GOTT!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ♥

vad är serri?! ♥

2010-09-03 @ 16:27:02
Postat av: Thilda

hihi jag byte inte till ies frivilligt ;)<3

2010-09-17 @ 23:26:43
URL: http://thildzing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0