Tack älskling<333

tack anahita älskling för inläggen, saknar dig så jävla mke <33

Heej!
Just nu är jag i Tunisen, FICK TA MED MIG DATAN!!!!!!!!!!!!!!!!<333
Men villkårat (?) Syrran ska få se på film på kvällarna med den ;) Kommer inte uppdatera mycket för de är typ 30-40 grader här varje dag :D Så kanske slänger in nåt inlägg då och då :D

Igår tog ja planet vid 6, träffade shima ;) Vi sa typ inget t varanda xD Men aja, när vi kom fram tog vi ut väskorna och åkte till hotelet, vi badade, åt lunch, badade åt middag. Så såg typ dagen ut ;) HAHA, berättar lite kortfrattat bara för orkar inte skriva så mycket i värmen ;)

Just nu sitter jag i Guidrummet på hotellet ;) Finns freee internet here :D och de är fakrisgt väldigt snabbt :D Nästan som hemma :D

HAHAHA, men nu lite bilder tagna med min webb :)
varning, driver så lite...
















Och sist en normal bild :P
HAHHA, kram<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0