Jävla falska barn!

 

Du vet vem du är, så behöver inte skriva ditt namn!
Men du vägrar fatta att jag inte vill va din vän när

jag säger de på msn, så vi får hoppas att du fattar nu!

Du högg mig i ryggen, och nu tror du att ja fortfrande

vill vara din vän?

Vi var bästa vänner i 4 år, skit tajta, de var bara du som

betydde något! Ja älskade dig ingen annan!

Men du har ljugit så jävla mke, huggit mig i ryggen!

Kallat personen som betyder mest för mig hora!

va fan tänker du med?

Nu får du fatta, ja vill inte vara vän me nån  som

kallar min bästa vän hora! Och dessutom behöver ja inte dig!
Har mina vänner som alltid finns där för mig!

Ställer upp när ja behöver, finns där när ja behöver stöd!

Jag behöver inte dig, vill inte ha dig! FATTA!

Det VAR vi!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0