Jag älskar dig bästa vän

Anahita du är världens bästa vän<3 Älskar dig!

Så många minnen, ändå har vi bara träffats två gånger.

Våra minnen är oslagbara! Du är världens finast!

Våran vännskap är en ren slump, ren tur!
Fan vilken tur ja hade som hittade just dig!

Dig Anahita<3

Snart har ja kännt dig i ett år... De känns som hundra

Du har ingen aning om hur jävla mycket du betyder för mig!

Jag kommer aldrig att glömma dig, du finns alltid

i mitt hjärta vad som än händer!

Vi tills döden<3

 

sara ♥ anahita

lång ♥ normal

blond/brunett ♥ brunett

kolsdesign ♥ browneis

ful ♥ fin

bästavän ♥ bästavän

syster ♥ syster

jag älskar dig

 


btw: anahita, om du vill veta lösenordet till denna blogg så är de samma lösen som förra ;) och min msn mejl :D <33

puss älskling<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0