globen skyview

Heej!
Förlåt att ja inte har laggt upp nå bilder eller nåt idag, men har inte varit hemma ;) har varit på globen skyview och tagit sputa!
Men nu är ja hemma ;) Fotade jätte mycket med mobilen, tog inte med mig nån kamera eftersom att de laddar inför imorn! OmG de e tisdag idag, imron åker ja och shima ;)
HAHAH, messade shima förut!

Jag: OMG imorn åker vi :D <3

shima: nee??<3

jag: men jo! de e onsdag imorn!

shima: omg, ja har inte packat eller nåt, jag är inte äns hemma!<3

jag: hahahah <3
hahaha, shima xD <3

De va jätte roligt att åka globen skyview, tips till alla :D (men glöm inte kameran eller mobilen :D)

Bilderna kanske kommer ikväll om ja orkar, imorn åker ja ju! Så kommer inte att uppdatera! Ja och shima ska iaf åka bagagevagn imorn och ringa och väcka anahita som kommer döda oss :D <33
hahah, nu ska ja fixa lite:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0