Tisdag 24 augusti 2010

Heej!
Förlåt att ja uppdatera sjukt dåligt nu när skolan har börjat, men ja har inte orkat sitta vid datan och blogga när ja kom hem (kl 4) Slutade kl 2 idag, sen taggade jag och Natalie och Saga till Forum, va där till typ halv fyra sen taggade vi hem. När ja kom hem fixade jag School Soft!;) Och lite annat.

Idag när vi åt lunch, så satt Didrik snett mitemot mig^^, och så började han garva utan nån anlending, då tittade jag på honom så började ja asgarva. Så satt vi där och asgravade. Han blev röd som en tomat :) Sen så frågade våran mentor varför vi skrattade vi ba: nee inget. Hon ba: Men berätta nu, de e typ oartingt att inte berätta, jag e eran mentor ni ska beräatta för mig när ja frågar er ngt. Vi ba: ehm... HAHAHAHAHAHHAHA, vi as garvade. Alla undarade vad vi garvade åt x)

Imorn blir de mer skola, ja och Natalie ska ta bussen till skolan, vi börjar 09.40. Jag slutar kl 13.40 och Natalie slutar 15. 30 MOHAHAHHA JA SLUTAR FÖRST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HHAHAHA, Natalie och ja går inte i Samma klass :(<3333

Men bloggar mer senare, eller imorn ;)
Puss



Kommentarer
Postat av: Ronja

Var kommer linnet ifrån ?;)

2010-08-24 @ 20:34:51
URL: http://ronjaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0