PLUGGA PLUGGA PLUGGA ^^

Hellu, idag fick vi första läxan x) Engelska läxa blev deh. Vi kanske får mer läxor imorn ;)
Idag har vi haft So (sosial scienc), Scienc och Engelska. På so, så fick vi läsa i en bok, berätta lite om oss själva m.m Och så va Didrik sjukt så ja fick ta hans bok -.- x)
HAHAH, men iaf. Engelska va jätte rolig. Sen hade vi lunch, och sen Science, vi skulle förklara vad de vah x) AHAHA, gick inte så bra^^ Sen skulle vi göra eget expriment, jag och Hei-Na gjorde en godis smältare xD hahahha, sen taggade jag, Hei-Na, Tilda (?) och Magda till Donken, köpte glass. Jag och Hei-Na va panka så vi lånade avs snälla Tilda (?)

Imorn börjar jag 10.35 (A)(A)(A) Just nu sitter jag och gör Engelska läxan som ska in på tisdag. För jag har inget att göra och orkar inte göra den sen ;P


Hörs senare, nu ska jag förstätta me läxan.


Me and Hei-Na @Donken, nej vi åt inte två glassar var. Två av burkarna är Tildas (?) och Magdas :P


Ps: Om ni undrar varför ja skriver (?) efter varje gång ja skriver Tilda (?) så är de för att ja tror att hon inte stavas så men komme rinte ihåg hur hon stavas ;)

Kommentarer
Postat av: hei-na

jag tyckte ialf att vi var fina :D (aa

2010-08-25 @ 20:15:40
URL: http://heddes.bloggplatsen.se
Postat av: Anahita

Hon stavas Thilda

2010-08-26 @ 15:33:19
URL: http://browneis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0