i love handboll

Heeej!
Nu har jag precis ätit mat å sitter här och äter godis (y' och väntar på att nån rolig ska kolla in på msn :) Den ända roliga som e inne e mongo x)

Idag har ja haft den underbar dag i svettiga sportallarna x) HAHHAA, har haft as kul iaf ;) Har tränat hela dan, tittat på lite film flummat me Anka (kajsa) aa, allt har varit toppen ;)

Lägger in lite bilder från idag, orkar inte ladda så många. Men för alla er som har min fb så kommer alla bilder upp där :)


Min anka :)<33


Anton :P


"Smiska mig";)" Min rygg x) haha, anka
(kajsa) skrev de på min tröja x) <3


"Sparka mig!" HAHAH, kajsas rygg x)<3

haha, lite random bilder men jajaj x)^^<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0