hejdåligauppdateringmenjagorklarnt:)

Heej!
Jag vet att ja uppdaterar sämst, men igår var jag i forum me Lydizz, men drog vi till henne, sen till Tim, sen slaggade hon här. Och idag har jag varit i stan me Ebba, Anahita och Elin!:) Sen drog ja, Anahita och Elin hem till MIN BÄSTA VÄN ANAHITA!!!!!!!!!!!!! OMG JA HAR VARIT HEMMA HOS HENNE^^<33
ahahahahahhaha

Men iaf, har haft världens bästadag med mina bästavänner:*<33

Bilder kommer ;)<3

Här får ni en bild från idag räster kmr typ ikväll eller imorn, eller övermorn:)

jag och min sjukt coola bästavän.... (hahhahahahahaha)<3333333

Kommentarer
Postat av: Ebba

LÄGG IN DEM ANDRA BILDERNA!! ;)<333

2010-08-16 @ 17:49:47
URL: http://avebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0