hejdåligauppdatering:)

Heej!
Förlåt att jag uppdaterar sämst, men ja tränar från 9 till 16.30. När ja kommer hem duschar jag, äter mat, sitter vid datan me kompisar nån liten stund, datan!  Jag är sjukt trött, vill typ sova kl 10 x)

Men iaf, har haft en underbar dag me en boll i handen ;) Kastat en massa bollar, skjutit en massa mål och mycket mer. Flummat å haft de helt klart bäst!
Imorgon är de sista dagen :( buhuhuh<3
Älskar att spela handboll, men nästa helg blir de uppstarninsläger i katrineholm. De blir bäst. Så nästa helg kommer det INTE bli någon uppdatering fredag-söndag.
Ni som kan mitt lösen... Gästblogga om ni orkar :)<3

Puss:*<3

Tiden läker alla sår, men ärren består

Kommentarer
Postat av: simone

jag vill gästblogga :D <33

2010-08-12 @ 22:07:23
URL: http://flikkansimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0