fan va jobbig dag

Heej!
Nu är jag ÄNTLIGEN hemma, har varit hemma i typ ca 10-20 min ;)
Haft världens jobbigaste dag.
Tog bussen vid 8.21, men de hade hänt nån skit på skurubron så ja satt fast mellan två busshållsplatser i typ 15 min, vi kom fram typ 5 meter! Så sen gick typ alla av bussen och gick! Så ja gick från Björknäs till Skuru Stugan, sen tog ja bussen till Forum, sedan prang ja til skolan för att ja inte skulle kma så jätte mycket försent. Kom typ 20 min försent bara "/
Sen va skolan tråkig och lång ^^
Efter skolan tog ja bussen till Orminge, hämtade syrran och tog sedan bussen hem. Så fick vi gå hem från bussen, i vanliga fall när man går från bussen gtar de typ 5 min, idag tog de 20 minuter x) Syrran går så långsamt ^^

Men nu är jag äntligen hemma iaf, ska slappa lite och fixa lite me datan, sen får ja plugga senare ikväll. Har matte läxa ;)


bjuder! bild från igår

Kommentarer
Postat av: Saga

sööööt bild :)

2010-08-31 @ 17:32:35
URL: http://happystore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0